пятница, 30 августа 2024 г.

Топ 5 фраз- енергопаразитів, які токсичні і руйнують ваше життя

 


1. «Немає часу» – Ця фраза створює відчуття постійного дефіциту часу і руйнує ваше благополуччя. Говорячи цю фразу людина програмує своє майбутнє на повну відсутність власного часу. Точніше, на те, що він не належить їй. І, як наслідок, постійна відсутність часу для себе, користь лише іншим людям. Фраза «немає часу»- прискорює в 1000 разів всі процеси старіння у вашому організмі. І, як наслідок передчасне старіння, постійні хвороби, які, як правило людина списує на дефіцит відпочинку. Не допускайте, щоб відсутність часу стала вашою реальністю; знайдіть спосіб організувати своє життя так, щоб мати час для себе.

2. «Нічого собі» – Висловлюючи здивування таким чином, ви відправляєте негативний сигнал всесвіту. Таким чином ви відміняєте все, що хотіли, бажали, прагнули, мріяли. Вибирайте слова і фрази, які підтримують ваші мрії та бажання.

3. «Немає грошей», «Мені не вистачає…», «Для мене це дорого….», «Це не про мене…», «Не жили багато і не потрібно починати.». Самі шкідливі фрази, але найбільш використані по всьому світу. Сенс і програмування цих фраз- вони програмують вас на відсутність коштів. Вірите ви в це чи ні, але ці фрази працюють завжди, за замовчуванням і ведуть людину лише до одного- злидні, постійна нехватка грошей, бідність. Фрази, які фокусуються на нестачі грошей, лише посилюють фінансові труднощі. Замість цього, налаштуйтеся на позитив і говоріть про те, як ви працюєте над покращенням своєї фінансової ситуації.

4. «Я в шоці», «Я це не переварюю», «Я це не виношу», «Ви всю кров з мене випили», «Чхати я на це хотів/ла», «Це зводить мене з розуму», « Я вам повік повинен/а». Сенс цих слів- вони згубно, інколи смертельно впливають на життя людини. Намагайтеся реагувати на стресові ситуації конструктивно, щоб зберегти внутрішній баланс і спокій.

5. Фрази і слова, які говоряться зі словом «Вічно». «Вічно, у мене нічого не виходить.», «Вічно, у тебе все так.», «Вічно, у мене все валиться з рук.», «Вічно, мені не вистачає грошей.», «Вічно вони мені морочать голову.», «Вічно, вони мене достають та принижують, знущаються наді мною.», «Вічно, у мене не виходить.» Продовжувати можна довго. Одне слово- «вічно» активує негативні сценарії у вашому житті. Замість того, щоб використовувати «вічно» у негативному контексті, намагайтеся акцентувати і використовувати в позитиві: «вічно мені щастить», «вічно у мене все добре», «вічно у мене все вдається». 

Пам'ятайте, що слова мають силу формувати вашу реальність. Думайте і вибирайте їх мудро, адже вони створюють ваше майбутнє!


https://tinyurl.com/4dhs86pw

Комментариев нет:

Отправить комментарий